Wednesday 28 March 2018

Salam Perkenalan

Assalamualaikum.... 

hari ni tanggal 28 Mac 2018 bersamaan hari Rabu yang indah, blog ini pertama kali diperkenalkan... 

Penerbitan blog ni adalah untuk berkongsi segala cerita kehidupan tentang diri aku...
Sebab aku suka mencari resepi masakan. suka mencuba masakan baru walaupun hari yang aku selalu masak hanyalah hujung minggu... 

Jadi dekat blog ni boleh la aku letak segala resepi untuk memudahkan aku membuat rujukan..

Haa lagi satu.. aku ni suka jalan-jalan cari makan.. mana yang viral mesti aku akan ajak suami aku terjah.. bak kata orang, bila orang tanya at least kau boleh respon tentang makanan tu..

Aku dengan suami aku memang suka tengok wayang.. tapi tak semua movie la kitaorang akan layan .. Macam cerita Fast n Furious ke, Marvel Studio punye cerita ke DC ke Mission Impossible ke.. boleh dikatakan kitaorang banyak layan movie Omputih je..

Jadinya disinilah aku mereview segala mak nenek yang aku buat...

Ok itu saja entry pengenalan dari aku..

Nanti aku buat pasal diri aku pulak..

Ok. Daaaa

No comments:

Post a Comment