Thursday 17 May 2018

Awal Ramdhan 2018



Assalamualaikum... Selamat Pagi..

Image result for ramadhan kareem


Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yg penuh Barakah untuk umat Islam..

Alhamdulillah.. Tahun ni masuk tahun ketiga berpuasa sebagai isteri dan hari ni hari kedua kita berpuasa.. Semoga amal jariah yang dilakukan dalam bulan ini diberkati Allah SWT.. Hari kedua puasa ni belum ade juadah istimewa dari air tangan aku.. Ada pun berbuka semalam suami suruh masak sayur terung.. Jadilah tu kan dari takde.. HAHA..

Bulan puasa ni waktu bekerja aku sedikit berubah.. So boleh la balik awal utk merewang di dapur.. Waktu hari bekerja biasanya aku masuk pukul 8.30pagi dan balik 5.30petang.. So untuk sebulan ni masuk awal setengah jam dan balik awal setengah jam jugak 8pagi - 5ptg.. Okay la tu tak lah berposak sangat terkejar-kejar balik nak memasak..kannn... walaupun kekadang bukan kekadang sangat lah selalunya mak mertua aku dah masak juadah berbuka..Aku balik keje pun just goreng ikan ke goreng sayur je..

Semoga bulan yang mulia ni dapat lah kita sama-sama membuat kebaikan dan dibalas dengan seribu kebaikan..In Sha Allah.. Semoga segala doa dan hajat dalam bulan mulia ni Allah makbulkan. Aamiin..

No comments:

Post a Comment